پنج شنبه 17 اسفند 1391برچسب:, :: 7:29 ::  نويسنده : Nima

WiFi-Meter

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

WiFi Meter برنامه ای است که با استفاده از آن می توانید به لیست وای فای های قابل شناسایی توسط دستگاه تحت اندرویدتان دسترسی پیدا نموده و اطلاعات کاملی از قبیل نام ، کانال ، کدگذاری امنیتی و نیز قدرت سیگنال های دریافتی مربوط به هر شبکه را مشاهده نمایید . برای انجام این کار تنها کافیست وای فای گوشی یا تبلت تان روشن بوده و بر روی دکمه Scan کلیک نمایید تا پس از چند ثانیه تمامی شبکه های وایرلس برای شما ظاهر گردند .



ادامه مطلب ...


 

13536073891 نرم افزار دفترچه یادداشت AK Notepad v2.4.2

با این نرم افزار میتاونید به سادگی همه چیز را یادداشت کنید. بدون شک اکثر افراد فراموش کار هستند و نیاز به دفترچه یادداشت دارند.  با این نرم افزار به راحتی میتوانید به برنامه های خود سازمان دهید.



ادامه مطلب ...


 

13535323361 نرم افزار مدیریت بر میزان مصرف باطری Battery Stats Plus Pro v0.2

با این نرم افزار میتوانید از تخلیه باطری خود جلوگیری کنید. به راحتی با این نرم افزار بر روی برنامه های نصب شده در اسمارت فون آندرویدی خود کنترل داشته باشید. هم چنین میتوانید باطری را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید.  اگر به دنبال یک نرم افزار حرفه ای برای جلوگیری از تخلیه باطری خود هستید ما این نرم افزار را به شما معرفی میکنیم.



ادامه مطلب ...


13536046171 لانچر زیبای 360 Launcher‎ v4.1

با این لانچر زیبا تغییر را احساس کنید. این نرم افزار حاوی ویجت های اختصاصی میباشد که میتاونید مطابق با سلیقه خود آن ها را در صفحه نمایش اسمارت فون آندرویدی خود قرار دهید. این لانچر میتواند بهترین لانچر باشد!



ادامه مطلب ...


13536051451 پلیر مشهور VPlayer Video Player FULL v3.1.3

این نرم افزار میتواند بهترین پلیر آندروید باشد. با این نرم افزار به راحتی میتوانید فیلم های خود را پخش نمایید. این نرم افزار قادر به پخش فیلم ها از طریق HW میباشد. شما میتوانید از طریق وای فای به UPnP / DLNA / DVR / Dropbox متصل شوید و فیلم های خود را به صورت آنلاین مشاهده کنید.



ادامه مطلب ...


13536813611 نرم افزار دفترچه خاطرات الکترونیکی Private DIARY v5.0

با این نرم افزار به صورت الکترونیکی خاطرات خود را ثبت کنید. در واقع میتوانید زندگی نامه خود را در آن ثبت کنید. شما میتوانید تمامی اسرار خود را داخل این نرم افزار توشته و بر روی آن ها رمز عبور قرار دهید. اگر به دنبال یک نرم افزار هستید تا در آن خاطره بنویسید ما این نرم افزار را به شما معرفی میکنیم.



ادامه مطلب ...


این نرم افزار به گونه ای طراحی شده است که می توان تنها با تکان دادن ، گوشی را قفل و باز کرد.
 

 



برای دانلود اینجا را کلیک کنید.

* قابل اجرا در سیستم عامل: سیمبین S60v3 , S60v5 , S^3



اگر مي خواهيد پيامک هاي خود را با دردسر کمتري ويرايش و راحتر به آن دسترسي داشته باشيد Free-iSMS AllInOne  به شما کمک زيادي مي کند.

با این نرم افزار جالب میتوانید پیامک های خود را در محیطی زیبا شبیه به محیط ایفون مدیریت کنید.



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 صفحه بعد

نخستین گوشی هوشمند کاملا شفاف
دانلود بازی No Gravity v1.8.3 + data اندروید نرم افزار Moon+ Reader Pro v1.9.2 نرم افزار جدید WiFi Meter v1.2 دانلود بازی جدید Big River Fishing 3D v 1.01 اندروید تصاویر لو رفته iPhone 6 با کیفیت ترین والپیپرهای HD اندروید (اندروید پلیس میشود) مشخصات گوشی جدید ایسوس PadFone Infinity معرفی پدفون اینفینیتی ایسوس - یک تیر و دو نشان معرفی برندگان جوایز سال 2013 - گلکسی اس 3، آَشا 305، نکسوس 7 و فیس بوک در میان برنده ها تاریخ رونمایی از نسل بعدی گلکسی اس سامسونگ رسماً تأیید شد: 14 مارس 2013 (بامداد 25 اسفند 1391) - به معرفی چهار گوشی جدید توسط نوکیا معرفی تبلت گلکسی نوت 8.0 سامسونگ معرفی هواوی اسند پی 2 با صفحه نمایش 4.7 اینچی عکس های جدید فاش شده از هاوایی Ascend P2 که اشاره به دوربین 13 مگا پیکسلی دارد فریمور لوبیای ژله ای 4.1.2 گوشی Xperia S به بیرون درز کرد . جدیدترین فرمور تست گلکسی اس 3 - I9300XXUFMB3 اندروید 4.2.1 نمرات بنچمارک HTC One ، که بسیار جالب توجه می باشد HTC One با قیمت 510 پوند در کشور انگلیس جزئیات بیشتر از Xperia SP LG Optimus F5 Lumia 920 و HTC 8X آیا نسخه نهایی اکسپریاZ مجهز به صفحه نمایش IPS خواهد بود؟! نگاهی به اکسپریاZ و مقایسه با گلکسیSlll سامسونگ Asus VivoTab RT TF600T ویندوز در خط استارت معرفی گوشی های گلکسی فیم و گلکسی یانگ سامسونگ همراه با نسخه دو سیم کارته این گوشی ها
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تازه های کامپیوتر و موبایل و آدرس mob-pc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان